mspcassi

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Cassandragirl01 - 12 juni 2011 18:46

Hej! Här kommer lite Sc och Fame-tips från mig

_________________________Starcoins______________________________________


* Kolla på kort-filmer, Då får du mkt sc! 10 kortfilmer=100 sc!

* Gå till någon som har ett Djur!, Tryck på ett Djur och sen trycker du på hjärtat! Ju högre lvl djuret är i, Ju mer pengar får du!

* Gör egna filmer och skriv i pratbubblan: OMG! Har släppy: ********** se den?

Då är de fler som kollar!

* Tvätta ditt djur! Då får du 3 sc!

_____________________________Fame_______________________________________

* Om andra kollar på dina filmer får du fame-poeng, Ju bättre filmen är, Desto mer fame får du!

* Försök att göra minst en film om dagen! Då får du mkt fame!

* Du får 1 fame-poeg varje gång någon Gillar ditt rum eller älskar en look du gjort!


De var lite tips från mig!

Ses!

Presentation


Hej!Denna bloggen kommer handla om Msp(Moviestarplanet) Jag kommer skriva cirka 2 inlägg om dagen ha det bra! P.S Jag heter Cassandragirl01
på msp! Ses där!

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Är jag en snäll vän?
 Ja! Du är jätte snäll!!
 Ja du är snäll!
 Ja helt ok.
 sådär...
 Nej du är inte så snäll vän.
 Nej!!!!! Du är jätte taskig!!!!
 Jag bryr mig inte.
 Annat.

Mixpod;)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier!

Dagens Look

Dagens Video

Dagens Moviestar

Klädmixen!

Mig själv(Cassandragirl01)

Namnskylt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards